کارخانه تولیدی شمس

با توسعه و گسترش سازمان ها و موسسات صنعتی و بازرگانی در جوامع مختلف دامنه بهره گیری از علوم مالی به نحو قابل ملاحظه ای افزایش یافته است. از زمانی که فرد به اجتماعی زندگی کردن روی آورده به وسیله کار کردن هزینه زندگی خود و خانواده اش را تامین کرده از همین منظر مفاهیم کارگر و کارفرما «دریافت و پرداخت» تحقق یافته است. از طرفی بدون شک حقوق و دستمزد یکی از مهمترین تدابیری است که به جهت انگیزش کارکنان در سازمان به کار گرفته می شود زیرا به عنوان یک ابزار اساسی برای رفع نیاز های اولیه و ثانویه در سلسله مراتب نیازهای انسانی می باشد. بنابراین حقوق و دستمزد مهمترین مسئله است که توجه شاغلان را در مسیر زندگی کاری به خود مشغول میدارد.

امروزه مدیریت حقوق و دستمزد یکی از مسائل پیچیده و فوق العاده با اهمیت سازمانها می باشد و یکی از وظایف عمده مدیریت حقوق و دستمزد طراحی و اجرایی سیستم های جبران خدمت یا حقوق و مزایا است.

گزارش موجود حاوی اطلاعاتی چون کارت حضور و غیاب، لیست حقوق و دستمزد، فیش حقوقی، حق بیمه های اجتماعی، حقوق و دستمزد پرداختنی، حساب ذخیره دستمزد ایام مرخصی و پاداش، حساب وام مسکن و … مرتبط با عملکرد کارخانه تولیدی شمس میباشد.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0