بسته بندی  چوب و وسایل چوبی

حتما تا به حال برایتان اتفاق افتاده است که بخواهید وسیله های چوبی خود را به دلایل مختلف جابه جا کنید ولی ندانید که بسته بندی وسایل چوبی به چه شکل میباشد، بسیاری از افراد در طول سال ممکن است از خانه ای به خانه دیگری کوچ کنند و یا بخواهند که وسیله های چوبی خود را برای فروش و یا خرید به مکان دیگری جابه جا کنند، این افراد همواره این نگرانی را دارند که ممکن است به وسیله های چوبی آنان آسیب هایی برسد، اگر شما نیز جزو این دسته از افراد هستید.

اهمیت بسته بندی وسایل چوبی

قبل از این که بخواهیم درباره جابجایی وسایل چوبی صحبت کنیم بهتر است درباره بسته بندی وسایل چوبی صحبت کنیم، بسته بندی محصولات چوبی اهمیت بسیار زیادی را دارا می باشد، چرا که چوب محصولی است که خیلی سریع ضربه می خورد و در صورتی که به خوبی مراقب نباشید خیلی سریع خراب می شود. قطعا هیچ کس دوست ندارد که وسایل قیمتی چوبی اش طی یک جابجایی کوچک دچار صدماتی شود که محصولات چوبی را زشت نشان دهد، به همین علت می باشد که بسته بندی وسایل چوبی اهمیت بسیار زیادی را پیدا می کند و بسیاری از افراد هزینه بسیار زیادی برای بسته بندیه مطمئن وسایل چوبی خود می کنند.

وسایل چوبی , بسته بندی وسیله های چوبی , بسته بندی وسایل چوبی , بسته بندی مطمئن وسایل چوبی , نحوه بسته بندی وسایل چوبی

بسته بندی وسایل قیمتی و بزرگ چوبی

اگر کمی دقت کنید متوجه می شوید که بسیاری از وسایل خانه شما وسایل چوبی هستند، میز غذاخوری، مبل، میز کامپیوتر، کابینت ها و بسیاری از لوازم و وسایل منزل و یا محل کار شما از جنس چوب است. همانطور که می دانید این وسیله های چوبی به هیچ وجه نباید دارای خط روی خود باشند و در صورتی که حتی گوشه ای از آن ها دارای خراش باشد به مقدار بسیار زیادی از زیبایی های آن کاسته می شود.

نحوه بسته بندی وسایل چوبی که گفته شد به این صورت است که شما می توانید لبه های تیز این وسایل را به خوبی با مقداری کارتون و یا روزنامه بپوشانید و سایر قسمت های آن را نیز در صورت امکان داخل یک کارتون قرار دهید تا در صورت برخورد با خودرویی که آن را حمل می کنید و یا برخورد با سایر اشیا و وسایل دچار خراش نشود.(آذین لوله)(لوله نیوپایپ) یکی دیگر از روش های بسته بندی وسایل چوبی این است که تمامی قسمت های آن را توسط سلفون های مخصوص و یا نایلون های حبابدار که مخصوص بسته بندی محصولات حساس به آسیب دیدگی هستند بسته بندی کنید تا از سالم ماندن آن ها اطمینان حاصل کنید. این سلفون های حباب دار ضد ضربه هستند.

بسته بندی وسایل چوبی کوچک و زینتی

ممکن است در خانه شما بسیاری از وسایل کوچک همانند جعبه های زینتی و یا سایر محصولات چوبی نیز وجود داشته باشد که بخواهید این محصولات را نیز جابه جا کنید، بهترین روش برای بسته بندی وسیله های چوبی کوچک این است که آن ها را در داخل کارتون های بزرگ قرار دهید ولی بین آن ها  را به خوبی با استفاده از روزنامه و یا انواع ضربه گیرها بپوشانید، برای این کار می توانید از نایلون های حباب دار و یا پوشال های مخصوص استفاده کنید.