معرفی انواع لبنیات و بستنی شرکت دومینو

در سال‌های اخیر شرکت‌های تولید محصولات لبنی ایرانی با پیشرفتی چشمگیر در تمام زمینه‌ها از کیفیت بالای محصول گرفته تا تنوع محصولات و بسته‌بندی‌های زیبا و مشتری‌پسند بازار رقابت را در ایران از محصولات لبنی خارجی ربوده‌اند. در این میان «شرکت لبنیات و بستنی دومینو» که حالا دیگر از جمله برترین و پرفروش‌ترین برندهای لبنیات و بستنی در ایران محسوب می‌شود با بهره‌گیری از آخرین فناوری‌های پیشرفته و مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی تلاش کرده تا بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات لبنی و بستنی را تولید و به بازارهای داخلی و خارجی عرضه کند. اگر شما هم مشتری محصولات لبنی و بستنی برندهای محبوب ایرانی هستید بد نیست در مورد محصولات دومینو و فرآورده‌های لبنی این شرکت خوشنام و خوش ذوق ایرانی که اتفاقا محصولات آن دوستدار محیط زیست هم هستند و البته جشنواره بزرگ دسرهای دومینو و ماست سوئیسی بیشتر بدانید.

درباره دومینو؛ بهترین محصولات لبنیات و بستنی برای مصرف داخلی و خارجی

شرکت لبنیات و بستنی دومینو در سال ۱۳۹۰ با پشتوانه‌ای سی ساله از تجربه و تخصص که حاصل تلاش‌های مستمر و کارآفرینی بینانگذاران خود بود تاسیس شد. بنیانگذاران شرکت لبنیات و بستنی دومینو پیش از این موسس و مالک مجموعه لبنیات و بستنی «میهن» بودند که آن هم یک نام شناخته شده و خوشنام در صنعت لبنیات و بستنی ایران و خاورمیانه و شمال آفریقا است. بعد از جدایی از شرکت میهن، «دومینو» تاسیس شد و از همان ابتدا در چشم‌انداز بلند مدت آن تبدیل شدن به یکی از سه شرکت برتر صنعت لبنیات و بستنی در خاورمیان و شمال آفریقا ترسیم شده بود. بر پایه این چشم‌انداز روشن، شرکت دومینو از همان ابتدای کار بنا را بر استفاده از آخرین فناوری‌های پیشرفته و مدرن‌ترین تجهیزات تولیدی لبنیات و بستنی گذاشت و  تلاش کرد تا در نتیجه بهترین و با کیفیت‌ترین محصولات را تولید و به بازار داخلی عرضه و به کشورهای دیگر صادر کند. بد نیست بدانید ماشین آلات و تجهیزات تولیدی این شرکت از کشورهای صاحب‌نام صنایع لبنی مثل آلمان، سوئد و دانمارک وارد کشور شده است. اما اگر در مورد محصولات محبوب شرکت لبنیات و بستنی دومینو بخواهیم صحبت کنیم باید بگوییم در حال حاضر بیش از ۸۰ مدل محصول در طعم‌های مختلف که شامل تنوع بیش از ۲۵۰ محصول است در این شرکت تولید و به مصرف کنندگان داخلی و خارجی عرضه می‌شود. در ادامه به معرفی برخی از محبوب‌ترین و خوشمزه‌ترین و پرفروش‌ترین محصولات شرکت لبنیات و بستنی دومینو می‌پردازیم.

بستنی‌های متنوع مگنولیا دومینو

انواع بستنی مگنولیا دبل چاکلت با مغز فندق یا بادام و روکش شکلات از جمله محبوب‌ترین بستنی‌های دومینو است که طعم جادویی‌اش زمستان و تابستان نمی‌شناسد. برای مثال بستنی «مگنولیا کلاسیک دومینو» یک بستنی شیری شکلاتی با روکش شکلات و مغز فندق است و از این مواد تشکیل شده: شیر تازه، شکر، چربی شیر(خامه تازه، کره حیوانی)، شیر خشک بدون چربی، شربت گلوک، امولسیفایر و استابیلایزر و وانیل. روکش شکلاتی بستنی هم متشکل از این مواد است: شکر، کره کاکائو، شیـر خشک بدون چربی، پـــودر کاکائو، لسیتین، وانیل، مغز خوراکی.

گز بستنی و سوهان بستنی دومینو

گز بستنی و سوهان بستنی‌های دومینو با طعم اصیل دو شیرینی محبوب و سنتی ایرانی یعنی گز و سوهان و مغز پسته مرغوب از جمله پرفروش‌ترین و مبتکرانه‌ترین انواع بستنی تولید برندهای بستنی ایرانی محسوب می‌شوند. این دو بستنی خوشمزه که به ترتیب با تکه‌های گز پسته‌ای و سوهان و پسته درست می‌شوند طعم شیرین سوهان و گز را زیر دندان شما می‌آورند. برای مثل سوهان بستنی از موادی مثل شیر تازه، شکر، چربی نباتی، سوهان، شیر خشک بدون چربی، چربی شیر (خامه تازه، کره حیوانی)، امولسیفایر و استابیلایزر درست شده و روکش سوهانی آن شامل شکر، روغن معادل کره کاکائو، روغن جانشین کره کاکائو، شیر خشک کم چرب، شیر خشک پر چرب، روغن کره کاکائو، سوهان، روغن مایع سویا و پسته است.

انواع بستنی دومینو با روکش میوه‌ای

انواع بستنی دومینو با روکش میوه‌ای مثل شاتوت، پرتقال، آلبالو و موز از جمله مشهورترین بستنی‌ها با روکش میوه‌ای در بازار ایران و کشورهای خاورمیانه است. این در حالی است که انواع بستنی یخی دومینو مثل کالیپو هلو و آلبالو که حسابی جای خودشان را در دل کوچکترها باز کرده‌اند، بستنی عروسکی، بیسکوبستنی، ویفر بستنی زعفرانی، بستنی کریسپی وانیل و کاکائو دومینو با روکش کاکائو و مغز برنجک، فالوده و بستنی لیتری خانواده، بستنی ایتالیایی دومینو به صورت اسکوپی، بستنی معجون دومینو، بستنی‌های آلپیرال چند طعم و دو طعم مثل هویج-زعفران یا شیری با طعم هلو، انواع بستنی لیوانی، انواع مدل بستنی لیتری ویکتوریا در ظرف‌های درب دار ۷۰۰ گرمی با طعم‌های پرطرفداری مثل قهوه، انبه، کارامل، شکلات تلخ و … و ده‌ها نوع دیگر بستنی حالا دیگر نام‌هایی شناخته شده و محبوب در صنعت محصولات لبنی ایرانی و قابل رقابت با محصولات خارجی مشهور البته با قیمت مناسب‌تر محسوب می‌شوند.

انواع دسرهای دومینو؛ متصل به شادی

از جمله محصولات محبوب و قابل رقابت با بهترین برندهای خارجی در این زمینه دسرهای ۱۰۰ گرمی دومینو با انواع طعم‌های میوه‌ای، شکلاتی، کرم کارامل، عسلی، وانیلی، بیسکویتی، تافی و طعم‌های دیگری مثل طالبی است که بسیار مورد استقبال کودکان و/ نوجوانان و بزرگسالان قرار گرفته و به قول خود دومینو «ترکیب شیر و شادی» است. شما به راحتی برای دسر مناسب های مختلف مهمانی ، تولد ومراسمی شب یلدامی‌توانید از این دسرها به عنوان یکی از مواد تشکیل دهنده اصلی استفاده کنید.

شیرهای پاکتی دومینو در ابعاد کوچک و بزرگ

یک نکته جالب در مورد شیرهای پاکتی دومینو شیرهای پاکتی ۱۲۵ میلی‌لیتری در ابعاد مناسب و انواع کم چرب و پرچرب با طعم‌های مختلف و طراحی و بسته‌بندی جذاب برای بچه‌های سنین مهدکودک و پیش دبستانی و دبستانی است که بدون نگرانی از هدررفت شیر می‌توان با خیال راحت آن را در کیف بچه‌ها برای میان وعده مدرسه و مهدکودک جا داد. علاوه بر این دسرهای نوشیدنی‌ ۲۰۰ میلی‌لیتری و ۱ لیتری با طعم‌های مختلف و بعضا جدید در این سبک مثل کاپوچینو، شکلات نارگیل و بیسکویتی در سبد خانوارهای ایرانی جای خوبی برای خودش باز کرده است.

ماست سوئیسی دومینو

ماست سوئیسی از جمله محبوب‌ترین ماست‌های موجود در بازار است که بافتی خامه‌ای و دلچسب دارد. ماست سوئیسی که بافتی شبیه کاستارد و فرنی دارد از ماست‌های دیگر خامه‌ای تر است و برای غذاهای پرطرفداری مثل  ماست و خیار مجلسی مناسب است. برای تثبیت غلظت ماست سوئیسی از موادی مثل ژلاتین، پکتین و یا آگار استفاده می‌شود. ماست سوئیسی دومینو در اوزان مختلف یک و ۲ و نیم کیلویی موجود است.

انواع شیرهای پاستوریزه و استرلیزه

انواع شیر بطری کامل، شیر کاکائو، شیر پر چرب و شیر کم چرب دومینو در ابعاد ۹۵۰ سی سی و شیرهای «فرادما» یک لیتری و ۲۰۰ میلی‌لیتری دومینو به صورت پاکتی و در طعم‌های مختلف برای تمام گروه‌های سنی و وضعیت سلامتی همه گروه‌ها، چه کسانی که رژیم لاغری و کاهش وزن دارند یا آن‌هایی که به دنبال راه‌های چاق شدن صحیح و اصولی هستند مناسب است. علاوه بر این به تازگی شیرهای «تترافینو» دومینو با بسته‌بندی و طراحی چشم نواز هم به بازار آمده و شیر تازه گاو با یک درصد چربی است. اما اگر بخواهیم در مورد ارزش غذایی شیرهای دومینو صحبت کنیم، برای مثال از نظر ارزش غذایی شیر بطری کامل دومینو می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

مقدار در هر ۲۴۰ میلی‌لیتر یا یک لیوان شیر

انرژی  ۱۴۶.۴ (کیلوکالری)

۷.۶  چربی (گرم)

پروتئین (گرم) ۷.۹

۱۱.۲  کربوهیدرات (گرم)

سایر محصولات لبنی دومینو

سایر محصولات لبنی دومینو شامل دوغ‌های بطری یک لیتری، پنیر سفید در اوزان ۱۰۰ گرمی و ۴۰۰ گرمی، خامه ۱۰۰ گرمی و خامه‌های تتراپک کم چرب و پرچرب ۲۰۰ سی سی، انواع ماست کم چرب و پر چرب از جمله محصولات مشهور و پروفروش لبنی پرفروش دومینو در بازار هستند.بد نیست بدانید ظروف مورد استفاده برای محصولات دومینو از نوع تجزیه‌پذیر و دوستدار محیط زیست هستند و قاشق و لیوان‌های محصولات دومینویی مثل بستنی و دسرها هم قابل شستشو هستند و نباید آن‌ها را دور بریزید.

اگر مطلب را می پسندید لطفا آنرا به اشتراک بگذارید.

دیدگاهی بنویسید

0